منتديات في رحاب الله
مطلوب مشرفين - صفحة 2 123456z
منتديات في رحاب الله لكل جديد أفلام ألعاب أغاني برامج .... وكل شئ .. ولكن في رحاب الله
منتديات في رحاب الله ترحب بكم ويشرفها انك تكون عضو معنا
منتديات في رحاب الله
مطلوب مشرفين - صفحة 2 123456z
منتديات في رحاب الله لكل جديد أفلام ألعاب أغاني برامج .... وكل شئ .. ولكن في رحاب الله
منتديات في رحاب الله ترحب بكم ويشرفها انك تكون عضو معنا
منتديات في رحاب الله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالمجلةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
أبو صهيب المصري - 1178
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_rightمطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_centerمطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_left 
yahia ziani - 480
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_rightمطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_centerمطلوب مشرفين - صفحة 2 Poll_left 
احمد صبرى - 421
mado9999 - 208
apode22 - 187
ahatem92 - 172
mohammed_1999 - 137
samii2010 - 117
محمد اسامه - 115
ahmed26 - 114
المواضيع الأخيرة
» هبة ابنة ليلى غفران بالمستشفى تحتضر شوفو اهمال الدكاترة !! فيديو وصور حصرية
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد سبتمبر 21, 2014 11:36 pm من طرف sanaa.amezaourou

» أسطوانة غزوات الرسول صلى الله عليه وسلم والخرائظ التوضحيه
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء يناير 22, 2014 7:03 pm من طرف أبو صهيب المصري

» آلاسطوآنه آلاسلآميه آلرائعه ( بلال ) بـآخر اصدآر بحجم 500 ميجآ وعلي اكثر من سيرفر
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الإثنين ديسمبر 23, 2013 12:09 pm من طرف قرينى

» أسطورة الأكشن الرائعة لعبة Reservior Dogs بمساحه 265 ميجا
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس نوفمبر 14, 2013 8:54 am من طرف اسامة عشرى عبدالرحمن

» لعبة Fifa.Manager.09 - RiP Multi6 للتحميل Rip كراك سيريال مضغوطة
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد أغسطس 18, 2013 2:39 am من طرف othmanx7

» الجزء الاول { طبيعيه وجمال الكون } عاليه الجودة , 95 صورة بحجم 25 ميجا
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء يوليو 17, 2013 3:52 pm من طرف شيماء 85

» رسام تركي مسلم يحير علماء امريكا
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأربعاء يوليو 17, 2013 3:46 pm من طرف شيماء 85

» اللعبة الاستراتيجية الرائعة Stronghold Crusader Extreme لعبه كامله مع شرح التسطيب بحجم 696 MB
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 02, 2013 7:03 pm من طرف Hobba2055

» اللعبة الاسطورية (صلاح الدين) الجزء السادس Stronghold Legends كااملة بحجم 520 ميجا
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الإثنين مايو 13, 2013 3:49 pm من طرف كنت احسبك غالي

» :: جميع تعريفات Toshiba Laptop الخاصه بكل المودبلات , ادخل وابحث عن مودلكًـ , على اكثر من سيرفـر
مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس أبريل 11, 2013 11:55 am من طرف ammarco69

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
منتدى المعهد الفنى الصحى
مطلوب مشرفين - صفحة 2 19416820

مطلوب مشرفين

mado9999
houssam509
didan1993
محمد اسامه
anelkaeg
احمد صبرى
yahia ziani
samii2010
3abdallah.el.sheref
ahmed26
ThE PuNiShEr
ziani27
tarek22
MR T.D.H
sight
apode22
memo.com_mm
أبو صهيب المصري
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مطلوب مشرفين - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:18 am

محمد اريد التحدث
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:18 am

على شات
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:19 am

المنتدى
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:19 am

ضارورى
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

اريد ان اكون
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مرقب او مشرف
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:20 am

اريد ان اعرف
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:20 am

كيف اكون من ا افضل
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:21 am

10 الاعضاء
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:21 am

ازاى رد
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

ممكن ترد
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

على شات
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

المنتدى
أبو صهيب المصري
Admin
Admin
أبو صهيب المصري

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:48 am

تبقي من افضل 10 اعضاء بالمساهمات يا محمد اسامه
وانا دلوقت علي شات المنتدي
وهخليك مشرف مش خساره فيك
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 11:56 am

شكرا محمد
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: شكرا   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 1:13 pm

شكرا محمد
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 1:13 pm

شكرا جزيلا
محمد اسامه
نائب المدير
نائب المدير

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 1:14 pm

شكرا
anelkaeg
مشرف
مشرف
anelkaeg

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1السبت أغسطس 22, 2009 7:29 pm

ibrahimovic كتب:
anelkaeg كتب:
هههههههه
هو كل اللى بيطلب يبقى مشرف بيبقى
طب انا كمان عايز ابقى مشرف
مشرف ايه مش عارف بس عايز ابقى مشرف وخلاص

مين قال لسعاتك ان كل اللي بيطلب مشرف يبقي مشرف ؟؟؟؟؟
لأ يا باشا دي مش (ميغه)
اللي بيطلب يبقي مشرف بشوف نشاطه في المنتدي من مواضيع أو مساهمات
وبعد كده اخليه مشرف
ولو نشاطه في المنتدي قل برجعه عضو عادي
فهمت سعاتك !!!!!!!!!!
بالراحة يا عم ابرا انت محموق اوى كدة ليه انا قولت الدنيا صيام فا بهزر معاك
بعدين بالراحة على نفيك شوية تكونش فاكر نفسك بتتكلم عن ستار تايمز ولا ماى ايجى ولا دفى دى فور ارب ده منتدى عقيم معمول منتدى مجانى بلاش تتحمق اوى كدة ,كمان اصلا يعنى انا مشرف فى كورة بورتغالية ومشرف المالتى ميديا والمصارعة فى دفى دى فور ارب كمان انا عامل موقع ومنتدى لنفسى لنقل المبارايات وبروح اصور صور حصرية من داخل ارض الملعب انا بس كنت بهزر بس الظاهر عليك صعيدى من اسيوط متفهمش الكلام ده عايز تعملى بيرمنتلى بان سلام يا بو منتدى
أبو صهيب المصري
Admin
Admin
أبو صهيب المصري

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد أغسطس 23, 2009 11:11 am

anelkaeg كتب:
ibrahimovic كتب:
anelkaeg كتب:
هههههههه

لأ يا باشا دي مش (ميغه)
وبعد كده اخليه مشرف
فهمت سعاتك !!!!!!!!!!
بعدين بالراحة على نفيك شوية تكونش فاكر نفسك بتتكلم عن ستار تايمز ولا ماى ايجى ولا دفى دى فور ارب ده منتدى عقيم معمول منتدى مجانى بلاش تتحمق اوى كدة ,كمان اصلا يعنى انا مشرف فى كورة بورتغالية ومشرف المالتى ميديا والمصارعة فى دفى دى فور ارب كمان انا عامل موقع ومنتدى لنفسى لنقل المبارايات وبروح اصور صور حصرية من داخل ارض الملعب انا بس كنت بهزر بس الظاهر عليك صعيدى من اسيوط متفهمش الكلام ده عايز تعملى بيرمنتلى بان سلام يا بو منتدى

۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩
===================================
۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

بسم الله الرحمن الرحيم

ورمصان كريم
وتقديرا للشهر الكريم انا مش هانزل لمستواك وارد عليك بنفس اسلوبك السلبي المتدني دا (تتحمق , منتدي عقيم , صعيدي من أسيوط , يا بو منتدي)

انا هارد عليك رد موضوعي

أولا : أنت بتقول ( بالراحه ياعم ابرا انت محموق اوى كدة ليه )
اكنك واحد عربجي راكب حنطور مش واحد جامعي مثقف فاهم وواعي للبيقوله او بيكتبه .

ثانيا : ( انا قولت الدنيا صيام فا بهزر معاك )
انت مين عشان تهزر معايا ولو عايز تهزر دا مش مسموش هزار دا خفه او استظراف او استهتار
لا وبتتمسح في الصيام كمان .. مالك انت ومال الصيام دا انت كاتب كلامك دا بعد مافطرت علي طول يعني محترم الصيام علي الآخر ( آخر لما المغرب يأذن ) وبعد ما يأذن يحل ليك تكتب اللي تكتبه حتي لو هتغلط في حد ..... ودا لو دل علي شئ يدل علي انك بني ادم فاضي موراكش لا صلاه عشاء ولا تراويح ولا قرآن تقراه .

ثالثا : ( بعدين بالراحة على نفيك شوية تكونش فاكر نفسك بتتكلم عن ستار تايمز ولا ماى ايجى ولا دفى دى فور ارب ده منتدى عقيم معمول منتدى مجانى بلاش تتحمق اوى كدة )
وهنا طبعا انت بمنتهي بلاهه وقصر نظر عايز تقارن بين ( منتديات كبيره وليها سنين متأسسه وكمان ليها شعبيه كبيره ) بمنتدي لسه عمره شهرين بس ولكن بفضل الله المنتدي بتاعي من انشط المنتديات بالمقارنه بعمر تأسيسه يعني استحاله تلاقي منتدي في أول مابدأ كده وفيه العدد دا من الاعضاء والمساهمات ...... واذا كنت بتعيب عليه انه مجاني فدا لأني عامله مجرد تجربه للمنتدي الكبير اللي هاعمله انا ومجموعه من اصدقائي وطبعا هيبقي منتدي مدفوع ( بفلوس زي ما بتقول ) .

رابعا : ( كمان اصلا يعنى انا مشرف فى كورة بورتغالية ومشرف المالتى ميديا والمصارعة فى دفى دى فور ارب كمان انا عامل موقع ومنتدى لنفسى لنقل المبارايات وبروح اصور صور حصرية من داخل ارض الملعب )
وطبعا هنا بتفخم في نفسك واكنك بتتكلم عن انجازاتك في الأولمبياد ..... عموما دا شئ يخصك انت ... تبقي مشرف .. تبقي صاحب منتدي .. تبقي أي حاجه .... ربنا يزيدك ... لكن نصيحه مني مهما كنت حاجه كبيره متتغرش في نفسك .

خامسا : ( انا بس كنت بهزر بس الظاهر عليك صعيدي من اسيوط متفهمش الكلام ده )
ماقولنا دا مسموش هزار دا استخفاف ..... لكن شكرااااا جدا جدا جدا لأنك وصفتني بالصعيدي اللي من اسيوط ولو انك تقصد الذم لا المدح ..... ودا للأسف لأنك من الناس الجبناء اللي بتخاف تغلط في الشخص نفسه فبتغلط في الفئه او البلد اللي بينتمي ليها .... ومع ذلك انا بشكرك لأني فخور جدا باني صعيدي وفخور اكتر باني من أسيوط ودلوقتي هاعرفك ( انت و كل اللي ميعرفش أسيوط ) مين هي أسيوط
بس الأول احب أقولك اني مش هاعملك بيرمنتلي بان ولا حاجه لأنك أقل من كده بكتييييييييييييييير

ودلوقت أسيبك مع أسيوط :

محافظة أسيوط من محافظات صعيد مصر عاصمتها مدينة أسيوط، تتوسط محافظات الصعيد. واسمها مشتق من الكلمة الفرعونية "سيوت" أي الحارس. تقع أسيوط بين مرتفعين جبليين ولذلك فمناخها قاري متطرف وهي تعد العاصمة التجارية للصعيد. وتشتهر بأحيائها القديمة وأضرحتها خاصة في مدينة أسيوط وأبوتيج.

مطلوب مشرفين - صفحة 2 Egypt-Asyut

صور لبلدي أسيوط :

مطلوب مشرفين - صفحة 2 5213_1096898590838_1477826470_30231140_1377450_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_132167993713_621443713_3234456_8151716_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_132167983713_621443713_3234455_7561241_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6576_244718055532_734040532_8495536_5919128_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_133223643713_621443713_3254679_7983832_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6576_244718095532_734040532_8495540_3815248_n

(أسيوط) التي أنجبت عبد الرحمن بن الكمال أبي بكر بن محمد سابق الدين بن الخضيري الأسيوطي المشهور بإسم ( جلال الدين السيوطي ) من كبار علماء المسلمين

ومن اهم مؤلفاته :
الإتقان في علوم القرآن
الأشباه والنظائر) في النحو)
الأشباه والنظائر) في أصول الفقه وقواعده الكلية)
الجامع الصغير من حديث البشير النذير
الجامع الكبير
الحاوي للفتاوى
الدر المنثور في التفسير بالمأثور
الدرر المنتثرة في الأحاديث المشتهرة
الديباج على صحيح مسلم بن الحجاج
الروض الأنيق في فضل الصديق
العرف الوردي في أخبار المهدي
ألفية السيوطي
اللآلئ المصنوعة في الأحاديث الموضوعة
المزهر في علوم اللغة وأنواعها
أسباب ورود الحديث
أسرار ترتيب القرآن
إعراب القرآن
تاريخ الخلفاء
تحذير الخواص من أحاديث القصاص
تحفة الأبرار بنكت الأذكار النووية
تدريب الراوى في شرح تقريب النواوي
حسن المحاضرة في أخبار مصر والقاهرة
صفة صاحب الذوق السليم
طبقات الحفّاظ
طبقات المفسرين
مفتاح الجنة في الاعتصام بالسنة
مفحمات الأقران في مبهمات القرآن
نظم العقيان في أعيان الأعيان
همع الهوامع شرح جمع الجوامع
التحدث بنعمة الله - ذكر فيه بعض علومه وترجمته.
معجم مؤلفات السيوطي - وأسماه تارة: فهرست مؤلفاتي.
الفارق بين المصنف والسارق - وهو أول كتاب فقهي حول الملكية الفكرية التي لم يتعرف عليها العالم إلا في عام 1886م، من خلال أتفاقية برن لحقوق المؤلف.

أسيوط) أثناسيوس ، الذي قيل له : العالم ضدك يا أثناسيوس ، فقال : و أنا ضد العالم)

(أسيوط) عمر مكرم ، بطل أول ثورة مصرية شعبية في العصر الحديث

(أسيوط) عبد الناصر ، الذي حرر مصر من أخر جندي بريطاني

وفي النهايه آسف للاطاله ( طبعا بتأسف لأعضاء المنتدي مش ليك انت يا انيلكا لأنك والله تستحق اكتر من كده )

anelkaeg
مشرف
مشرف
anelkaeg

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد أغسطس 23, 2009 2:31 pm

ibrahimovic كتب:
anelkaeg كتب:
ibrahimovic كتب:
anelkaeg كتب:
هههههههه

لأ يا باشا دي مش (ميغه)
وبعد كده اخليه مشرف
فهمت سعاتك !!!!!!!!!!

۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩

بسم الله الرحمن الرحيم

ورمصان كريم
وتقديرا للشهر الكريم انا مش هانزل لمستواك وارد عليك بنفس اسلوبك السلبي المتدني دا (تتحمق , منتدي عقيم , صعيدي من أسيوط , يا بو منتدي)

انا هارد عليك رد موضوعي

أولا : أنت بتقول ( بالراحه ياعم ابرا انت محموق اوى كدة ليه )
اكنك واحد عربجي راكب حنطور مش واحد جامعي مثقف فاهم وواعي للبيقوله او بيكتبه .

ثانيا : ( انا قولت الدنيا صيام فا بهزر معاك )
انت مين عشان تهزر معايا ولو عايز تهزر دا مش مسموش هزار دا خفه او استظراف او استهتار
لا وبتتمسح في الصيام كمان .. مالك انت ومال الصيام دا انت كاتب كلامك دا بعد مافطرت علي طول يعني محترم الصيام علي الآخر ( آخر لما المغرب يأذن ) وبعد ما يأذن يحل ليك تكتب اللي تكتبه حتي لو هتغلط في حد ..... ودا لو دل علي شئ يدل علي انك بني ادم فاضي موراكش لا صلاه عشاء ولا تراويح ولا قرآن تقراه .

ثالثا : ( بعدين بالراحة على نفيك شوية تكونش فاكر نفسك بتتكلم عن ستار تايمز ولا ماى ايجى ولا دفى دى فور ارب ده منتدى عقيم معمول منتدى مجانى بلاش تتحمق اوى كدة )
وهنا طبعا انت بمنتهي بلاهه وقصر نظر عايز تقارن بين ( منتديات كبيره وليها سنين متأسسه وكمان ليها شعبيه كبيره ) بمنتدي لسه عمره شهرين بس ولكن بفضل الله المنتدي بتاعي من انشط المنتديات بالمقارنه بعمر تأسيسه يعني استحاله تلاقي منتدي في أول مابدأ كده وفيه العدد دا من الاعضاء والمساهمات ...... واذا كنت بتعيب عليه انه مجاني فدا لأني عامله مجرد تجربه للمنتدي الكبير اللي هاعمله انا ومجموعه من اصدقائي وطبعا هيبقي منتدي مدفوع ( بفلوس زي ما بتقول ) .

رابعا : ( كمان اصلا يعنى انا مشرف فى كورة بورتغالية ومشرف المالتى ميديا والمصارعة فى دفى دى فور ارب كمان انا عامل موقع ومنتدى لنفسى لنقل المبارايات وبروح اصور صور حصرية من داخل ارض الملعب )
وطبعا هنا بتفخم في نفسك واكنك بتتكلم عن انجازاتك في الأولمبياد ..... عموما دا شئ يخصك انت ... تبقي مشرف .. تبقي صاحب منتدي .. تبقي أي حاجه .... ربنا يزيدك ... لكن نصيحه مني مهما كنت حاجه كبيره متتغرش في نفسك .

خامسا : ( انا بس كنت بهزر بس الظاهر عليك صعيدي من اسيوط متفهمش الكلام ده )
ماقولنا دا مسموش هزار دا استخفاف ..... لكن شكرااااا جدا جدا جدا لأنك وصفتني بالصعيدي اللي من اسيوط ولو انك تقصد الذم لا المدح ..... ودا للأسف لأنك من الناس الجبناء اللي بتخاف تغلط في الشخص نفسه فبتغلط في الفئه او البلد اللي بينتمي ليها .... ومع ذلك انا بشكرك لأني فخور جدا باني صعيدي وفخور اكتر باني من أسيوط ودلوقتي هاعرفك ( انت و كل اللي ميعرفش أسيوط ) مين هي أسيوط
بس الأول احب أقولك اني مش هاعملك بيرمنتلي بان ولا حاجه لأنك أقل من كده بكتييييييييييييييير

ودلوقت أسيبك مع أسيوط :

محافظة أسيوط من محافظات صعيد مصر عاصمتها مدينة أسيوط، تتوسط محافظات الصعيد. واسمها مشتق من الكلمة الفرعونية "سيوت" أي الحارس. تقع أسيوط بين مرتفعين جبليين ولذلك فمناخها قاري متطرف وهي تعد العاصمة التجارية للصعيد. وتشتهر بأحيائها القديمة وأضرحتها خاصة في مدينة أسيوط وأبوتيج.

مطلوب مشرفين - صفحة 2 Egypt-Asyut

صور لبلدي أسيوط :

مطلوب مشرفين - صفحة 2 5213_1096898590838_1477826470_30231140_1377450_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_132167993713_621443713_3234456_8151716_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_132167983713_621443713_3234455_7561241_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6576_244718055532_734040532_8495536_5919128_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6293_133223643713_621443713_3254679_7983832_n
مطلوب مشرفين - صفحة 2 6576_244718095532_734040532_8495540_3815248_n

(أسيوط) التي أنجبت عبد الرحمن بن الكمال أبي بكر بن محمد سابق الدين بن الخضيري الأسيوطي المشهور بإسم ( جلال الدين السيوطي ) من كبار علماء المسلمين

ومن اهم مؤلفاته :
الإتقان في علوم القرآن
الأشباه والنظائر) في النحو)
الأشباه والنظائر) في أصول الفقه وقواعده الكلية)
الجامع الصغير من حديث البشير النذير
الجامع الكبير
الحاوي للفتاوى
الدر المنثور في التفسير بالمأثور
الدرر المنتثرة في الأحاديث المشتهرة
الديباج على صحيح مسلم بن الحجاج
الروض الأنيق في فضل الصديق
العرف الوردي في أخبار المهدي
ألفية السيوطي
اللآلئ المصنوعة في الأحاديث الموضوعة
المزهر في علوم اللغة وأنواعها
أسباب ورود الحديث
أسرار ترتيب القرآن
إعراب القرآن
تاريخ الخلفاء
تحذير الخواص من أحاديث القصاص
تحفة الأبرار بنكت الأذكار النووية
تدريب الراوى في شرح تقريب النواوي
حسن المحاضرة في أخبار مصر والقاهرة
صفة صاحب الذوق السليم
طبقات الحفّاظ
طبقات المفسرين
مفتاح الجنة في الاعتصام بالسنة
مفحمات الأقران في مبهمات القرآن
نظم العقيان في أعيان الأعيان
همع الهوامع شرح جمع الجوامع
التحدث بنعمة الله - ذكر فيه بعض علومه وترجمته.
معجم مؤلفات السيوطي - وأسماه تارة: فهرست مؤلفاتي.
الفارق بين المصنف والسارق - وهو أول كتاب فقهي حول الملكية الفكرية التي لم يتعرف عليها العالم إلا في عام 1886م، من خلال أتفاقية برن لحقوق المؤلف.

أسيوط) أثناسيوس ، الذي قيل له : العالم ضدك يا أثناسيوس ، فقال : و أنا ضد العالم)

(أسيوط) عمر مكرم ، بطل أول ثورة مصرية شعبية في العصر الحديث

(أسيوط) عبد الناصر ، الذي حرر مصر من أخر جندي بريطاني

وفي النهايه آسف للاطاله ( طبعا بتأسف لأعضاء المنتدي مش ليك انت يا انيلكا لأنك والله تستحق اكتر من كده )

حصل خير يا حج انا اسف بس كنت متنرفز شوية
ياريت تكون مسامح او حتى مش مسامح انا اسف بجد وحصل خير
أبو صهيب المصري
Admin
Admin
أبو صهيب المصري

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الأحد أغسطس 23, 2009 4:25 pm

لا عادي محصلش حاجه
وانا زي مابتقول صعيد والصعايده بلا فخر جدعان قوي وبيسامحوا
ولو لسه عايز تبقي مشرف هخليك مشرف مفيش مشكله
ورمضان كريم

yahia ziani
نائب المدير
نائب المدير
yahia ziani

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 03, 2009 10:20 pm

اريد ان اكون نائب مدير ان اردت يا ibra
yahia ziani
نائب المدير
نائب المدير
yahia ziani

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الخميس سبتمبر 03, 2009 11:06 pm

يا Ibra اريد ان اكون نائب مدير وشكرااااااااااااااااا
yahia ziani
نائب المدير
نائب المدير
yahia ziani

مُساهمةموضوع: رد: مطلوب مشرفين   مطلوب مشرفين - صفحة 2 Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 04, 2009 5:13 pm

ارريد ان اكون نائب مدير يا ibra

مطلوب مشرفين
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مطلوب مشرفين للمنتدى بتاعى